Sunday, February 21, 2010

初八

农历初八了,我还拖欠很多功课...
回来槟城,纯粹为了过年而过年...
感觉上没有什么和朋友聊到...
和朋友们都是聊一些很表面很表面的话题...
“你几时会大学啊?”
“有女/男朋友了吗?”
之类的话题。

没有了那种年少轻狂...
出门到半夜的日子
每晚就只是守在电脑前玩game
快变宅男了....

回去还要考试,交功课...
一个字,闷 。

明天一定要去拜拜!
问看大伯公我今年运势怎样...
几时能交到女朋友...
话说,快踏入农历24岁了
希望可以快快交个女友...
找个人来照顾自己
当然也要学会照顾别人...

今年有好多愿望
有好多东西想要买的
待工作后要好好存钱
一年内买完我要买的东西

要学会游泳,然后积极瘦身
找份好工,
再来买车,买洗衣机,买个电炉,
一年后买个新手机给自己
我要学会偶尔疼一疼自己哦!

也许你觉得我发梦还太早呢
哈哈!我现在就是在半清醒地状态下blogging

说到梦,最近真的和厉害发下
一时梦见自己杀了一个自己不喜欢的人
一时梦见某某人竟然还帮我逃命...
而且最近一闭上眼睛,脑海就浮现很多很恐怖的画面
真是的...

3 comments:

hmin said...

I long long time didn'e stopby yr blog lo..

Yeah, v old alrd lo, but tat day v got continue at see ling's house, but also not till too late la, dangerous le, my fren tat day juz kena snatch thief in front of her house door, the thief even dare 2 jump into her house compound to snatch her bag, OMG! so, hv 2 be careful in this dangerous place lo..

u wan learn swimming, i know how 2 swim eh, hehe^^a gd exercise that u'll fall in love once u master it. A new year, wish u hv a nice woo hoo year o~ gambate! anything rmb me, yr fren o!

cherlyn said...

看完你的blog
我只有一个想法:
你O甘‘恨’拍拖哦?!
順其自然吧~要來的總會來的……(quoted from my parents,2010)haha~

mtbrendon said...

hmin,
If i not mistaken, got swimming pool at UT there one wor...sure you can swim as much as you want lah ...lol


cherlyn,
Apalah, cited from your parent pula! 你要等几时才咸鱼翻生?